Орієнтовний план характеристики класу
- Кількість учнів (хлопців, дівчат)
- Аналіз успішності учнів впродовж минулого навчального року.
- Аналіз відвідування школи у минулому навчальному році.
- Захоплення, улюблені та «важкі» предмети.
- Поведінка учнів (врівноважені, неврівноважені учні, порушення дисципліни) на окремих уроках, взаємовідносини з вчителями, які викладають у класі (причини проблем, якщо вони є).
- Особливості пізнавальних процесів, характерних для окремих учнів (пам’ять, рівень уваги, рівень мислення).
- Рівень розвитку колективу (дружній, згуртований, причини конфліктів, групи та інше).
- Рівень задоволеності учнів колективом (цінують колектив та належність до нього, задоволені, незадоволені, бажають перейти в інший клас, причини).
- Рівень взаєморозуміння (допомагають, коли відчувають у цьому потребу, допомагають тільки друзям, допомагають тільки тоді, коли про це просять, коли вимагає вчитель).
- Результати соціометрії («зірки», лідери в різноманітних видах спілкування, ті, ким нехтують).
- Ставлення до громадського життя класу, школи.
- Ставлення до виконання доручень.
- Аналіз позакласної роботи в минулому році (які заходи були вдалими, які ні, чому, хто і як брав участь).
- Зайнятість учнів у гуртках, секціях.
- Участь учнів класу в шкільних, районних конкурсах, олімпіадах, їх результативність).
- Взаємовідносини учнів з батьками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий