Виховання, головним чином, повинно засіяти наші серця корисними для індивіда і суспільства звичками. (К. Гельвецій)

Орієнтовний план характеристики класу

Орієнтовний план характеристики класу
  1. Кількість учнів (хлопців, дівчат)
  2. Аналіз успішності учнів впродовж минулого навчального року.
  3. Аналіз відвідування школи у минулому навчальному році.
  4. Захоплення, улюблені та «важкі» предмети.
  5. Поведінка учнів (врівноважені, неврівноважені учні, порушення дисципліни) на окремих уроках, взаємовідносини з вчителями, які викладають у класі (причини проблем, якщо вони є).
  6. Особливості пізнавальних процесів, характерних для окремих учнів (память, рівень уваги, рівень мислення).
  7. Рівень розвитку колективу (дружній, згуртований, причини конфліктів, групи та інше).
  8. Рівень задоволеності учнів колективом (цінують колектив та належність до нього, задоволені, незадоволені, бажають перейти в інший клас, причини).
  9. Рівень взаєморозуміння (допомагають, коли відчувають у цьому потребу, допомагають тільки друзям, допомагають тільки тоді, коли про це просять, коли вимагає вчитель).
  10. Результати соціометрії («зірки», лідери в різноманітних видах спілкування, ті, ким нехтують).
  11. Ставлення до громадського життя класу, школи.
  12. Ставлення до виконання доручень.
  13. Аналіз позакласної роботи в минулому році (які заходи були вдалими, які ні, чому, хто і як брав участь).
  14. Зайнятість учнів у гуртках, секціях.
  15. Участь учнів класу в шкільних, районних конкурсах, олімпіадах, їх результативність).
  16. Взаємовідносини учнів з батьками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий